Saturday, May 21, 2011

Dugaan Datang Lagi...

Aku perlu kuat...
Baru seminggu ayah dimasukkan hospital akibat stroke...
Keadaan ayah sekarang alhamdulillah.. doktor kata stroke dia tak teruk..

Ni abg adik plak sakit..
Pagi rabu baru ni.. dpt call dari suami kata abg adik sakit perut teruk...
Ayah dia bwk pi clinic, doktor soh terus bawak GH.. suspek appendik..
Aku kat opis tak senang duduk dah.. tambah dengar kata nak kena bwk pi GH..
Terpaksa la aku pinjam keta k.iza.. kebetulan ari tu tak drive sebab, ikutkan suami aku nak pi ambik mak mertua kat perai..
Tinggai keta k.iza kat umah kak ma terus pi gh..
Keadaan abg adik semakin teruk.. sampai tak leh pegang perut..
Sampai gh.. terus masuk tempat emergency.. Dah check semua.. doktor pulak suspek appendik pecah dlm perut... Ya allah .. tak tau apa nak cakap dah.. doktor dah call utk preparation nak operate..
Aku hanya mampu berdoa.. Aku mohon pada Ilahi, agar tak jadi apa2 yg buruk kat anakku..
Dah siap doctor check semua.. dia org nak ambik sample air kencing..
Abg adik kencing byk betoi... Pas tu dia kata tak sakit dah..
Lega aku rasa... Tapi kena tahan wad jugak sebab dia ada masalah pembuangan..
Kini aku amat bersyukur.. keadaannya semakin pulih...
Terima kasih Ya Allah... Segala dugaan ini ada hikmah di sebaliknya...


Ni masa baru lega skit..





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...