Sunday, August 1, 2010

Rezeki Sebelum Ramadhan

Syukur Alhamdulillah.. Rezeki Anak2..
2 minggu kebelangkan ni, tempahan yg tak putus-putus..
Semuanya atas sokongan dari Tini, Mira, Ila dan Jeff (hehehe customer baru)..
Memang kalut... siang kerja.. malam sampai ke subuh berjaga nak siapkan tempahan..
29 July & 30 July... bagi aku pecah record la... 29 hb 25 bjk.. & 30hb 34 bjk..
2 hari tak tidor..... Tapi berbaloi...
Syukurlah.. collection yg ada, plan nak beli oven.. utk mempercepatkan lagi kerja2 aku ni..
Mana nak rushing dgn keje opis, keje rumah lagi, anak2 yg ramai, ibu yg sakit lagi..
Kdg2 rasa kaki tak berpijak di bumi punya dok buat keje..
Itulah aku...
Lepas ni nak tumpukan untuk order Aidilfitri pulak...
Mudah2 rezeki kami sekeluarga murah... Amin..
Ok... nak continue ke Bakery aku balik (hehehe)..
Pagi ni aku perlu siapkan 22 bjk keseluruhannya..
Tak rushing sgt .. hari ni cuti... so pelan2...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...